Webinarer

Smartere håndtering af dine leverandør­betalinger

Gratis webinar

Se hvordan en smart og automatisk håndtering af alle din virksomheds leverandørbetalinger kan spare dig både tid og penge.

I samarbejde med November First viser vi, hvor smart betalingsinformationer kan behandles, så hele betalingsprocessen håndteres digitalt og næsten helt automatisk.

Se hvordan du kan slippe for at skulle:

  • finde nøglekort frem
  • indtaste betalinger manuelt i din netbank
  • importere og eksporter filer mellem netbank og e-conomic
  • selv at oprette kladdeposteringer, når betalingen er gennemført

Selvfølgelig stadig med fuld kontrol, så der ikke sker nogen betalinger uden din godkendelse. 

På dette webinar bliver du inspireret til, hvordan du kan rydde op i komplicerede manuelle processer og dobbeltarbejde. Du ser, hvordan du kan optimere arbejdsgange med et digitalt flow, der sikrer effektivitet – både på den korte og lange bane. Det sparer dig tid på papir- og administrationsarbejde hver måned, tid du kan bruge andre steder, hvor det kan skabe mere vækst og værdi.

Om dette webinar

Dette webinar er særligt til dig, der bruger e-conomic. Du vil blive inspireret til, hvordan du kan rydde op i komplicerede manuelle processer og dobbeltarbejde med en smart integration. Du ser, hvordan du kan optimere arbejdsgange med et digitalt flow, der sikrer effektivitet – både på den korte og lange bane. Det sparer dig tid på papir- og administrationsarbejde hver måned, tid du kan bruge andre steder, hvor det kan skabe mere vækst og værdi.

Hvad får du ”med hjem” fra webinaret?

  • En gennemgang af de typiske udfordringer i det daglige arbejde med leverandørbetalinger
  • Ny viden og inspiration om trends og muligheder indenfor digital betaling af leverandørfakturaer
  • En præsentation af November Firsts løsning til en smartere, effektiv og intelligent styring af leverandørbetalinger
keyboard_arrow_up
Loading...