Afholdte webinarer
Som en del af VL+Digital vil vi gerne klæde dig godt på og inspirere dig til, hvordan du kan udvikle og varetage en digital økonomifunktion. Her på siden har du adgang til alle vores tidligere afholdte webinarer. Gå på opdagelse i vores videobibliotek og bliv klogere inden for digital økonomistyring.
Er du interesseret i at se kommende webinarer, så se dine muligheder hos +Academy her.
Vi gør opmærksom på, at du skal acceptere cookies for at kunne se vores videomateriale.
Webinar
Optimer dine lønprocesser
At lave selve lønkørslen er i de fleste lønsystemer en ganske let og hurtig opgave. Det som tager tid er at få indsamlet den data, som er grundlaget for lønberegningen. Selve betalingsdelen, bogføringen og afstemningsarbejdet efterfølgende kan også hurtigt tage lang tid.
I samarbejde med Zenegy viser vi dig på dette webinar, hvordan et digitalt og effektivt system setup kan være med til at lette hele lønprocessen for dig.
Varighed: 1 time
Webinar
Smartere håndtering af dine leverandørfakturaer
I dette webinar kan du se, hvordan en smart og automatisk håndtering af alle dine virksomheds leverandørfakturaer kan reducere din tidsanvendelse på området med op til 80%.
I samarbejde med Corpay One (tidligere Roger) viser vi, hvordan du med intelligent kreditorstyring kan se, godkende og betale regninger i samme arbejdsgang via smartphone eller computer samtidig med, at du har fuld kontrol over betalinger, så du sikrer, at intet bliver betalt uden godkendelse. Det sparer dig med andre ord for papir- og administrationsarbejde hver måned, så du har mere tid til at skabe vækst og værdi.
Varighed: 1 time
Webinar
Smartere debitorstyring
Har du også kunder, der ikke betaler til tiden? Og bruger du meget tid på opfølgning, rykkere og efterfølgende bogføring? At have det rigtige setup på debitorsiden kan være med til at lette dit rykkerarbejde væsentligt samtidig med, at du mindsker risikoen for tab på udeståender.
I samarbejde med Likvido viser vi den automatiserede proces fra opfølgning på forfaldne fakturaer til bogføring af indbetalinger. Den digitaliserede løsning sikrer, at du let kan lave kreditopslag, så du undgår dårlige betalere.
Varighed: 45 minutter
Webinar
Smartere styring af udlæg og firmakort
På dette webinar viser vi dig, hvordan det rigtige setup omkring udlæg og firmakort betyder store tidsbesparelser for dit arbejde i hverdagen. Både hos medarbejdere og i bogholderiet, ligesom det giver større sikkerhed ved firmakøb.
Hør om mulighederne, når vi i samarbejde med Pleo fortæller om de daglige udfordringer med manuel bilagshåndtering, nye tendenser indenfor digital bilagshåndtering samt en gennemgang af deres løsning. Se hvordan du automatisk via en app bliver mindet om at tage et billede af din kvittering i forbindelse med et køb. Derefter kræver det kun få klik i den anden ende, før udgiften er bogført.
Varighed: 50 minutter
Webinar
Smart økonomirapportering
Ønsker du et opdateret økonomisk overblik over din virksomhed? Men er du træt af store komplicerede Excel-ark? Vi giver dig et overblik over de smarte og automatiserede rapporteringsmuligheder, som findes på markedet.
Det er til dig, der både ønsker at dykke ned i virksomhedens nøgletal, eller blot er interesseret i at få et hurtigt overblik. Så har du altid har det bedste og opdaterede beslutningsgrundlag at lede din virksomhed ud fra.
I samarbejde med Crediwire dykker vi i dette webinar ned i deres løsning og viser dig, hvordan du nemt og online kan få et økonomisk overblik med automatiseret rapportering.
Varighed: 1 time
Webinar
Smartere håndtering af dine leverandørbetalinger
Dette webinar er særligt til dig, der bruger e-conomic. Du vil blive inspireret til, hvordan du kan rydde op i komplicerede manuelle processer og dobbeltarbejde med en smart integration.
I samarbejde med November First viser vi, hvor smart betalingsinformationer kan behandles, så hele betalingsprocessen håndteres digitalt og næsten helt automatisk. Du ser, hvordan du kan optimere arbejdsgange med et digitalt flow, der sikrer effektivitet – både på den korte og lange bane. Det sparer dig tid på papir- og administrationsarbejde hver måned, tid du kan bruge andre steder, hvor det kan skabe mere vækst og værdi.
Varighed: 36 minutter
Webinar
Smartere ejendomsadministration
Se hvordan digitalisering og automatisering af din ejendomsadministration kan spare dig både tid og penge.
I samarbejde med Eindom viser vi, hvordan du kan håndtere din ejendomsadministration digitalt og (næsten) helt automatisk.
Få inspiration til hvordan du kan rydde op i komplicerede manuelle processer og dobbeltarbejde. Og se hvordan du kan optimere arbejdsgange med et digitalt flow, der sikrer effektivitet – både på den korte og lange bane. Det sparer dig tid på papir- og administrationsarbejdet hver måned. Tid du kan bruge andre steder, hvor det kan skabe mere vækst og værdi.
Varighed: 45 minutter
Webinar
Hvilket økonomisystem er det rigtige for dig som iværksætter?
Har du lige startet virksomhed? Er du på vej til det? Eller er du pga. kraftig vækst vokset ud af dit nuværende økonomisystem? Så skal du se med her.
Vi giver dig her et overblik over de mange forskellige økonomiløsninger på markedet i dag. Vi holder dem op mod hinanden, sammenligner fordele og ulemper og fortæller, hvilke virksomheder de egner sig bedst til.
Vi kommer med en guide til, hvad du skal være opmærksom på, når du vælger økonomisystem, så du kan vælge rigtigt. Det kan i sidste ende spare dig for mange ærgrelser og ekstra omkostninger ved at skulle skifte økonomisystem senere.
Varighed: 1 time
Hvorfor vælge VL+Digital til kompetenceudvikling?
Interesseret i at lære mere?
Fandt du ikke lige det webinar, du ledte efter? Så kontakt os endelig med forslag til andre emner eller hør om mulighederne for et kursus skræddersyet til dig og din virksomhed.
Peter Kvistgaard Toft
Statsautoriseret revisor
smartphone+45 29 16 11 22
phone+45 97 12 52 44
mailE-mail