+Academy
Lær selv, hvordan du kan skabe en smartere og mere værdiskabende økonomifunktion. Her på siden finder du webinarer, hvor vores eksperter i VL+Digital deler ud af deres viden og erfaring inden for digital økonomistyring.
Udvikl dine digitale kompetencer
Som en del af VL+Digital vil vi også gerne klæde dig bedre på til selv at kunne udvikle og varetage en digital økonomifunktion. Derfor har vi sammensat en række webinarer med fokus på digitaliseret, værdiskabende og smartere økonomistyring.
Ekspertviden leveret til dig
Det er vores egne eksperter i VL+Digital, der står for undervisningen her i +Academy. Eksperter med opdateret faglig viden inden for hver deres område samt daglig hands-on erfaring med relevante værktøjer og løsninger. På vores webinarer vil du også typisk kunne møde en af vores samarbejdspartnere inden for det pågældende område.
Se dine muligheder for at blive fagligt udfordret på vores +Academy:
Webinarer
Webinarer
Hvilket økonomisystem er det rigtige for dig som iværksætter?
Er du iværksætter? Så vil vi gerne hjælpe dig med at finde det rigtige økonomisystem for dig og din virksomhed.
Det kan nemlig få stor betydning for din effektivitet, økonomi og konkurrenceevne. Vi giver dig et overblik og sammenligner løsningerne på markedet i dag, så du kan vælge rigtigt (første gang). Du får en guide til valg af økonomisystem + helt generelle råd fra en revisor til alle iværksættere.
Smartere ejendomsadministration
Se hvordan digitalisering og automatisering af din ejendomsadministration kan spare dig både tid og penge.
I samarbejde med Eindom viser vi, hvordan du kan håndtere din ejendomsadministration digitalt og (næsten) helt automatisk.
Du lærer, hvordan du kan effektivisere både de daglige driftsopgaver og større opgaver som eksempelvis de årlige forbrugsregnskaber. Det vil spare dig tid hver dag på det daglige bogholderi, og du får samtidig et meget bedre og løbende overblik over din ejendom eller portefølje af ejendomme.
Smartere håndtering af dine leverandørbetalinger
Se hvordan en smart og automatisk håndtering af alle din virksomheds leverandørbetalinger kan spare dig både tid og penge.
I samarbejde med November First viser vi, hvordan du med en integration til e-conomic smart kan behandle betalingsinformationer, så hele betalingsprocessen håndteres digitalt og næsten helt automatisk. Du vil blive inspireret til, hvordan du kan rydde op i komplicerede manuelle processer og dobbeltarbejde. Det sparer dig tid på papir- og administrationsarbejde hver måned, tid du kan bruge andre steder, hvor det kan skabe mere vækst og værdi.
Smart økonomirapportering
Hvilken af de mange rapporteringsmuligheder skal du dog vælge?
Vi giver dig et overblik over de smarte og automatiserede rapporteringsmuligheder, som findes på markedet. Det gør det nemmere for dig efterfølgende at beslutte, hvilken løsning, der passer bedst til netop din virksomhed.
Uanset om du vil dykke ned i virksomhedens nøgletal, eller bare er interesseret i at få et hurtigt overblik, kan vi med disse løsninger tilbyde dig økonomisk overblik online. Tilgængeligt 24/7, så du altid har det bedste og opdaterede beslutningsgrund at lede din virksomhed ud fra.
Optimer dine lønprocesser
At lave selve lønkørslen er i de fleste lønsystemer en ganske let og hurtig opgave.
Det som tager tid er at få indsamlet den data, som er grundlaget for lønberegningen. Selve betalingsdelen, bogføringen og afstemningsarbejdet efterfølgende kan også hurtigt tage lang tid.
I samarbejde med Zenegy viser vi dig på dette webinar, hvordan et digitalt og effektivt system setup kan være med til at lette hele lønprocessen for dig.
Smartere håndtering af dine leverandørfakturaer
Se hvordan en smart og automatisk håndtering af alle din virksomheds leverandørfakturaer kan reducere din tidsanvendelse på området med op til 80%.
I samarbejde med Corpay One viser vi, hvordan du med intelligent kreditorstyring kan se, godkende og betale regninger i samme arbejdsgang via smartphone eller computer. Og stadig have fuld kontrol over alle betalinger og sikre, at intet bliver betalt uden godkendelse.
Smartere debitorstyring
Oplev hvordan det rigtige setup på debitorsiden kan være med til at lette dit rykkearbejde ganske væsentligt samtidig med, at du mindsker risikoen for tab på udeståender.
I samarbejde med Likvido viser vi den automatiserede proces fra opfølgning på forfaldne fakturaer til bogføring af indbetalinger. Den digitaliserede løsning sikrer, at du let kan lave kreditopslag, så du undgår dårlige betalere.
Smartere styring af udlæg og firmakort
Se hvordan det rigtige setup med omkring udlæg og firmakort kan betyde store tidsbesparelser. Både hos medarbejdere og i bogholderiet, ligesom det giver større sikkerhed ved firmakøb.
I samarbejde med Pleo viser vi, hvordan du automatisk via en app bliver mindet om at tage et billede af din kvittering i forbindelse med et køb. Derefter kræver det kun få klik i den anden ende, før udgiften er bogført.
Hvorfor skal du deltage i et af vores +Academy webinarer?
Interesseret i at lære mere?
Fandt du ikke lige det webinar, du ledte efter? Så kontakt os endelig med forslag til andre emner eller hør om mulighederne for et skræddersyet kursus til dig og din virksomhed.
Peter Kvistgaard Toft
Statsautoriseret revisor
smartphone+45 29 16 11 22
phone+45 97 12 52 44
mailE-mail