Der er mange funktioner og behov i en virksomhed, der med fordel kan digitaliseres. Hos VL+Digital kan vi fx hjælpe dig med at gøre din rejseafregning smartere, få automatisk opfølgning på kundeindbetalinger, intelligent fakturaindscanning, tids- og ordrehåndtering og meget mere. Vi kan også assistere med at digitalisere enkelte processer, der skaber større værdi i det store hele.
Work smarter
Vi har gjort det nemt at arbejde nemmere. Som kunde hos VL+Digital tager vi altid udgangspunkt i eksisterende systemer og processer i din økonomifunktion. Gennem dialog og målrettet sparring hjælper vi med at identificere nye og mere effektive arbejdsgange. Vi arbejder også med få de enkelte systemer til at tale sammen. Formålet er at gøre arbejdsdagen lettere og mere effektiv, uden at det nødvendigvis kræver et helt nyt setup.
Vælg rigtigt første gang
Når du skal i gang med en digitaliseringsproces, handler det om at vælge det rette software til den rette proces. Det kan lyde simpelt, men der findes utroligt mange systemer og løsninger på markedet, der løser specifikke behov. Vi kan hjælpe med at identificere din virksomheds behov og matche med de rette systemer, hvad enten det er økonomisystemer, tids- og materialeregistrering eller andre tillægsprogrammer, der giver dig en mere strømlinet økonomifunktion.
Hvorfor vælge VL+Digital som partner i en digitaliseret fremtid?
Skal vi hjælpe dig med at digitalisere dit bogholderi?
Kontakt os, hvis du vil vide mere om, hvordan nye teknologier kan skabe værdi i din virksomhed.