Digitalisér dit bogholderi
– enkelt og effektivt

Hos Vistisen+Lunde er vi eksperter i digitalt bogholderi og implementering af automatiserede processer. Vi tilpasser løsningerne til din virksomheds behov, hvad enten du har brug for en partner, der kan varetage hele bogholderiet, eller én, der kan hjælpe med at optimere enkelte opgaver. Vi følger dig hele vejen, fra indledende sparring til sikker vejledning i alle nye procedurer. Vi garanterer naturligvis også, at din løsning overholder bogføringslovens bestemmelser.

Derfor betaler digitalisering sig

Mange manuelle arbejdsgange, dobbeltarbejde og metervis af papirbilag? Tiden er én af vores vigtigste ressourcer, og hvis man ser på en virksomhed, er bogholderiet typisk ét af de områder, hvor de tidstunge processer med stor fordel kan afløses af automatiske processer. Digitalisering handler i bund og grund om effektivisering. Af din og medarbejdernes tid. Selvom ingen virksomheder er ens, siger vores erfaring os, at digitalisering sparer op til halvdelen, og i nogle tilfælde mere, af udgifterne til dit bogholderi.

eco

I det automatiserede digitale bogholderi, får du et papirløst bogholderi hvor hvert enkelt bilag skal behandles færrest mulige gange. Dette frigør dine ressourcer til at bruge tid på at drive virksomheden. Vi digitaliserer og automatiserer alle arbejdsgange i bogholderiet, og du kan eksempelvis godkende en faktura via en app. Alt bliver kontrolleret af en bogholder på kort tid, og du får du et online overblik over din økonomi i realtid, så du kan styre virksomheden herefter.

6 grunde til at vælge digitalt

  • check Styrket konkurrenceevne
  • check Flere kundeindbetalinger til tiden
  • check Lavere risiko for fejl
  • check Ingen regninger eller kvitteringer, der bliver væk
  • check Mere effektivt og dermed også tidsbesparende
  • check Tilgængelig 24/7, uanset hvor du er

Kom i gang – nu og her

Digitalisering er ikke nødvendigvis en dyr løsning. Hos Vistisen+Lunde tilbyder vi løsninger til få tusinde kroner, hvor vi fx hjælper med optimering af arbejdsgange. Vi tilbyder også komplette digitaliseringspakker, hvor vi overtager hele bogholderiet. Uanset hvad, tager vi udgangspunkt i dine behov, virksomhed og branche. Vi hjælper dig i gang med de mest optimale digitale værktøjer, der er på markedet, så du er garanteret en økonomifunktionen af høj kvalitet.

Sådan virker digitalt bogholderi

Der er mange fordele ved at skifte til et automatiseret digitalt bogholderi, også når det kommer til optimering af arbejdsgange. Få en gennemgang af fremtrædende funktioner i vores system og bliv klogere på de automatiserede processer.

Lær mere om automatiseret digitalt bogholderi

Optimeret til fremtiden

Der er mange måder at optimere sin virksomhed på, også i bogholderiet, med eksempelvis automatisk opfølgning på kundeindbetalinger, intelligent fakturaindscanning, tids- og ordrehåndtering og meget mere.

Læs mere om dine muligheder for et optimeret bogholderi

Effektiv rapportering og bedre overblik

For at træffe de rigtige beslutninger, også i fremtiden, skal du kende dit regnskab til bunds. Jo mere opdateret dit bogholderi er, jo bedre er du i stand til at træffe de rigtige beslutninger. Et digitalt bogholderi giver dig overblik døgnet rundt, og du kan hurtigt og effektivt håndtere større mængder af bilag. Det sikrer også skalerbarheden i din virksomhed, så du uden ekstra lønkroner kan øge aktiviteten uden at blive begravet i papirarbejde.

Hvorfor vælge Vistisen+Lunde som partner i en digitaliseret fremtid?

Vær med på den digitale udvikling

Du får en cloudbaseret løsning med adgang til flere hundrede apps, der kan integreres med dit økonomisystem og effektivisere styringen af din virksomhed.

En optimeret løsning

Du sparer både tid og penge på bogføring og administration, når du vælger at digitalisere dele af eller hele dit bogholderi.

Effektive arbejdsgange

Ryd op i komplicerede manuelle processer og dobbeltarbejde ved at optimere arbejdsgange med et digitalt flow, der sikrer effektivitet – både på den korte og lange bane.

Skal vi hjælpe dig med at digitalisere dit bogholderi?

Kontakt os, hvis du vil vide mere om, hvordan nye teknologier kan skabe værdi i din virksomhed.

Steffen Lauritsen

Digitaliseringskonsulent

smartphone+45 51 70 70 66

phone+45 97 12 52 44

mailE-mail

Steffen Lauritsen

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up
Loading...