Automatiseret digitalt bogholderi

Hos VL+Digital er vi eksperter i digitalisering af bogholderifunktioner. Vi er også eksperter i optimering af arbejdsprocesser. Prøv fx at forestil dig al den tid, du sparer ved at godkende en faktura via en app. Eller alt det overblik du får ved at få online adgang til al den information, du skal bruge. Nu og her.

Fordelene ved digital forretningsudvikling

Med et automatiseret digitalt bogholderi får du ikke bare et smart bogholderi – du får også et værdiskabende bogholderi. Mange steder er en effektiv økonomifunktion grundlaget for, at virksomheden kan arbejde produktivt og gøre en forskel for kunderne. Det giver også en robust hverdag, hvor forsinkelser ved sygdom eller fravær er minimeret, mens spildtid samt dobbeltarbejde bliver reduceret væsentligt. Der er mange processer, der kan digitaliseres og automatiseres fra bilag til det daglige økonomiske overblik.

Automatiserede kvitteringer

Processen med betalingskort til medarbejdere og udlæg kan med fordel automatiseres. Når du foretager et køb, bliver du via en app mindet om at tage et billede af din kvittering. Derefter kræver det kun få klik i den anden ende, før udgiften er bogført. Automatiserede kvitteringer betyder store tidsbesparelser, både hos medarbejdere og i bogholderiet, ligesom det giver  sikkerhed ved firmakøb.

Intelligent kreditorstyring

Når du automatiserer din betalingsproces, kan du spare op mod 80 % af den tid, der førhen blev brugt på regninger og bogføring af faktura. Ved hjælp af intelligent kreditorstyring kan du og udvalgte medarbejdere se, godkende og betale regninger i samme arbejdsgang via smartphone eller computer. Du er stadig i kontrol over alle betalinger, og intet bliver betalt uden godkendelse.

Kundeindbetalinger til tiden

Har du også kunder, der ikke betaler til tiden? Og bruger du meget tid på opfølgning, rykkere og efterfølgende bogføring? Vi kan hjælpe med at automatisere processen fra opfølgning på forfaldne fakturaer til bogføring af indbetalinger. Med vores digitaliserede setup kan du også lave kreditopslag, så du undgår dårlige betalere, og forbedrer din likviditet væsentligt.

Klart indblik i virksomhedens nøgletal

Uanset om du vil dykke ned i virksomhedens nøgletal, eller bare er interesseret i at få et hurtigt overblik, kan vi tilbyde dig økonomisk overblik online tilgængeligt 24/7. Dermed kan du lettere og hurtigere træffe kvalificerede beslutninger på baggrund af virksomhedens økonomi. Det bliver også nemmere at måle virksomheden op mod resten af branchen og holde dig ajour med budget.

timer

Der er mange funktioner og arbejdsgange i et bogholderi. Med en automatiseret og digital proces er det først og fremmest målet, at hvert enkelt bilag skal behandles færrest mulige gange. Det frigør ressourcer og skaber mere overskud – på kontoen og hos dine medarbejdere.

Hvorfor vælge VL+Digital til at assistere dig med at blive digitaliseret

Vær med på den digitale udvikling

Du får en cloudbaseret løsning med adgang til flere hundrede apps, der kan integreres med dit økonomisystem og effektivisere styringen af din virksomhed.

En optimeret løsning

Du sparer både tid og penge på bogføring og administration, når du vælger at digitalisere dele af eller hele dit bogholderi.

Optimale arbejdsgange

Ryd op i komplicerede manuelle processer og dobbeltarbejde ved at optimere arbejdsgange med et digitalt flow, der sikrer effektivitet – både på den korte og lange bane.

Skal vi hjælpe dig med at digitalisere dit bogholderi?

Kontakt os, hvis du vil vide mere om, hvordan nye teknologier kan skabe værdi i din virksomhed.

Jan Buskbjerg

Registret Revisor

smartphone+45 40 13 52 44

mailE-mail

Jan Buskbjerg

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up
Loading...