Papirløst bogholderi

Elektronisk håndtering af fakturaer og bilag bliver i stigende grad efterspurgt blandt virksomhederne. Det skyldes, at der kan opnås store tidsbesparelser ved at effektivisere de daglige rutiner med bogføring og regnskab.

Hos Vistisen+Lunde kan vi hjælpe din virksomhed med at få et papirløst bogholderi, så du kan skære ned på antallet af fysiske papirer og skrue op for effektiviteten hos dine medarbejdere. Vi sikrer naturligvis, at din løsning overholder bogføringslovens bestemmelser og hjælper dig sikkert i forandringsprocessen til de nye procedurer.

Digital bogføring

Skifter du til digital bogføring og dokumenthåndtering, kan du modtage fakturaerne elektronisk fra dine leverandører og gemme dem direkte i økonomisystemet. Du skal blot godkende dem i processen, så vil fakturaerne automatisk blive overført til økonomisystemet. Betalinger udlæses let til netbank, så du kan betale dine leverandører til tiden.

Med digital bogføring får du desuden adgang til masser af ekstra muligheder:

  • Du kan vælge mellem en lang række tillægsmoduler og apps, der understøtter netop din forretning. Det kan dreje sig om hjælp til projektstyring, webshops, timeregistrering, kasseapparater og meget andet.
  • Dine leverandører kan sende fakturaer direkte til en særskilt mailadresse, så du ikke bliver forstyrret i det daglige arbejde.
  • Skal dine medarbejdere dokumentere køb med virksomhedens kreditkort, behøver de blot at tage et billede med deres smartphone og sende det direkte til økonomisystemet, hvorefter det er dokumenteret.

Data opbevares sikkert i "skyen"

Det papirløse bogholderi er en cloud baseret løsning, hvor dine data bliver opbevaret af anerkendte serviceudbydere og behandles af velafprøvede økonomisystemer, der både er godkendte og certificerede. Fordelen ved en cloud baseret løsning er, at du ikke skal bekymre dig om mistede bilag i tilfælde af brand, tyveri eller datatyveri. Særligt sidstnævnte er en aktuel udfordring for mange virksomheder. Med et papirløst bogholderi er dine bilag desuden altid tilgængelige – uanset hvor du befinder dig.

Hurtigere rapportering og bedre overblik

For at træffe de rigtige beslutninger om din forretnings fremtid, skal du kende dit regnskab til bunds. Jo bedre opdateret dit bogholderi er, jo bedre er du i stand til at træffe de rigtige beslutninger. Med et papirløst bogholderi kommer bilagene løbende ind i økonomisystemet og bliver betalt til tiden, hvilket giver dig det nødvendige overblik over dit regnskab og gør det nemmere at håndtere større mængder af bilag. Det sikrer skalerbarheden i din virksomhed, så du uden ekstra lønkroner kan øge aktiviteten uden at blive begravet i papirarbejde.

Hvorfor vælge Vistisen+Lunde til at assistere dig med papirløst bogholderi?

Vær med på den digitale udvikling

En cloud baseret løsning med adgang til flere hundrede apps, der kan integreres med økonomisystemet og gøre styringen af din virksomhed mere effektiv.

En fleksibel løsning

Vi hjælper dig med overgangen til den cloud baserede løsning, hvor du kan til- og fravælge yderligere moduler eller apps efter behov.

Få mere tid til din forretning

Gør dit bogholderi mere effektivt – og frigiv ressourcer til at udvikle din forretning.

Skal vi hjælpe dig med papirløst bogholderi?

Vi er altid klar på en snak om mulighederne for et fremtidigt samarbejde.

Jan Buskbjerg

Registreret revisor

smartphone+45 40 13 52 44

phone+45 97 12 52 44

mailE-mail

Jan Buskbjerg

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up
Loading...